Sevgili Uluslararası Öğrencilerimiz,
Bu sayfa, sizlere oturum izni başvurusu yapmak için takip etmeniz gereken adımları açıklamak için hazırlanmıştır. 29.11.2023 tarihinde yapılan değişikliğe göre, öğrencilerimiz herhangi bir randevu beklemeden dosyalarını en kısa zamanda Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na teslim etmelidir. Dosyalar, her haftanın pazartesi gününde düzenli olarak üniversite tarafından İl Göç İdaresi Müdürlüğü'ne teslim edilmektedir. Kimlik kartınız basıldıktan sonra başvuru esnasında belirttiğiniz adrese gönderilir. Kartınızı teslim aldıktan sonra çift taraflı fotokopisini Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na teslim ediniz. İşlemlerinizde aksaklık olmaması için lütfen aşağıdaki bağlantıları dikkatlice inceleyiniz.
Dear International Students,
This page has been prepared to explain the steps you need to follow to apply for a residence permit. According to the 29.11.2023 amendment, students should submit their files to the Registrar's Office as soon as possible without waiting for an appointment. The files are regularly delivered by the university to the Provincial Directorate of Migration Management on Monday of each week. After your ID card is printed, it will be sent to the address you specified during the application. After receiving your card, please submit a double-sided photocopy to the Registrar's Office. Please review the following links carefully to avoid any problems in your procedures.
Başvuru Sayfası İçin Tıklayınız / Click Here For Application Page
Gerekli Evraklar İçin Tıklayınız / Click Here For Required Documents
Başvuru Ödeme Rehberi İçin Tıklayınız / Click Here For Application Payment Guide
Başvuru Ödeme Sayfası İçin Tıklayınız / Click Here For Application Payment Page
Başarılı olmak için içeriğinizin okuyucularınız için yararlı olması gerekir.
Müşteri ile başlayın - ne istediklerini bulun ve onlara verin.